Değerli Müşterimiz,
Şikayete konu olan poliçe/sözleşmeler ve şikayet konusu poliçe/sözleşme başlangıcından itibaren hassasiyetle incelenir. Değerlendirme sonucu ile ilgili başvuran kişiye telefon yolu ile ya da yazılı bilgilendirme yapılır. Şikayet inceleme süreci ve değerlendirme sonucu şirketimiz bünyesinde saklanmaktadır.

Bize Ulaşın

Ad Soyad :

E-Posta :

Cep Telefonu :

T.C.Kimlik No :

Konu :

Sorunuz / Mesajınız :


Talep, Öneri ve Şikayetlerinizi aşağıda belirtilen kanallardan da şirketimize iletebilirsiniz;

Müşteri İlişkileri Merkezi: 0850 222 0 312
Faks: 0216 579 79 00-01
Adres: Kozyatağı Mahallesi , Sarı Kanarya Sokak K2 Plaza No:14 34742 Kadıköy / İstanbul
Web: www.aegon.com.tr
E-Posta: bilgi@aegon.com.tr